20. března 2015

Březnový Haul + Unboxing

Ani se nebudu pokoušet se nějak omlouvat. Protože jediným důvodem, proč jsem su koupila nové knížky je fakt, že byly ve slevě a pak taky to, že novou knížku od Matthew Quicka jsem vyhlížela už asi rok předem, tak jsem si ji prostě musela pořídit. Taky mi přišly dva  balíčky (Metafora a Fragment) a snad poprvé v životě jsem byla dost trpělivá a rozbalila jsem si je až doma a ne hned na poště, takže jsem vám je mohla nafotit, protože vím, jak tyto články máte rádi. :)
Tady jsou dva balíčky, co jsem si přivezla z pošty.

Ten z metafory obsahoval tuhle krásku. Snažím se žít zdravým životním stylem. Taky mívám problémy se žaludkem a dlouho jsem hledala knížku, která by nebyla vyloženě jen kuchařkou, ale spíše takovým průvodcem zdravého životního stylu. Tahle je na to vážně ideální! Recenze brzy!


 Z Fragmentu mi pak přišly tyto tři krásky. Hunger Games jsem četla hend, když před pěti lety vyšly. V té době jsem nad knihami nepřemýšelela moc kriticky a zajímalo mě, jestli by se mi líbily i dneska. Teď už jsem v procecu re-readingu celé triologie a moc si to užívám. Recenzi na první díl čekejte každým dnem. :)
A tady je už hromádka dalších knížek pořízených v březnu.

První knížka je můj dlouho vysnívaný Batmanovský komiks z megaknihy.cz. Už jsem ho přečetla a recenzi hodlám napsat, jak brzo to půjde. Druhá knížka mi byla zaslána z Metafory a já už se nemůžu dočkat, až se k ní konečně dostanu. Poeho miluju a jsem zvědavá na tuhle knížku o jeho manželce a milence!

Tyto dvě nádhery jsem pořídila v levných knihách. O  dystopii Jak padne náš svět jsem slyšela mnoho chvály, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit mě samotné. A navíc mě stála jen 49 korun. Cizinku si taky chystám přečíst už celé věky. Navíc ji měli ve slevě za 249 korun, takže jsem ji tam prostě nemohla nechat.

A teď už dvě knížky, které jsem pořídila za plnou cenu. Deník Bridget Jonesové se plánuju přečíst už celou věčnost, tak jsem si ji konečně pořídila. No a Odpusťte mi, váš Leonard snad ani nemusím vysvětlovat. <3


16 komentářů:

  1. Pořádná hromádka :) Já četla jen Hunger Games (které miluju) a Cizinku, která mi ovšem vůbec nesedla. Miluju seriál Outlander, který je podle knížky natočený, ale kniha samotná mě zklamala. Hlavně se připrav na naprosto příšerný český překlad. Při čtení jsem si div nevyrvala všechny vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom překladu jsem už taky slyšela. Tak snad to kvůli tomu v polovině nenechám. :D

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky! Mě Hunger Games spolu s Hvězdami nakoply do čtení vůbec, ale všechny jsem četla na čtečce, takže nemám doma žádnou z nich... Že bych si je taky nechala poslat? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé samé skvělé přírůstky :) Všechny knihy bych si chtěla přečíst. Moc ti je závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hunger Games je super série, naopak Bridget Jones se mi vůbec nelíbila.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co na ní řeknu. Filmové zpracování mi přijde super a vtipné. :)

      Vymazat
  5. Na recenzi knihy Dobře jíst, lépe se cítit se moc těším! :) Také nad tou knihou přemýšlím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem ji jen tak přelouskala a už mi přijde skvěá, fakt doporučuju!

      Vymazat
  6. Na toho Quicka mám čím dál tím větší zálusk! Ach jo! :D
    Tak padne náš svět se mi líbilo :) Asi to není nic zas tak světoborného, ale já si to hrozně užila :) A za 49 Kč jsi to tam pochopitelně nemohla nechat!
    Super přírůstky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prááávě! 49 kč za oddechovou dystopii? Ano prosííím! :D

      Vymazat
  7. Tak padne nás svět mám taky, ale zatím jsem se ke knize nedostala. A o tom, že bych si opět přečetla HG taky uvažuji :D.
    Jinak moc pěkné přírůstky.

    OdpovědětVymazat
  8. Super haul, závidím :D "Tak padne náš svět" si chci strašně dlouho přečíst, ale zatím jsem si ji nikdy z knihkupectví nevzala, i když jsem ji několikrát měla v ruce. Asi si pro ni zítra skočím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé knihy! Cizinku mám doma taky a dále i Hunger games (které se mi moc líbilo) a Deník Bridget Jonesové, musím uznat, že tvá obálka je hezčí než ta, kterou vydalo nakl. XYZ ted :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné přírůstky, a že jich je pořádná kupa :) Hunger Games je úžasná série, nedávno jsem jí propadla :) A Cizinku bych si taky chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)