2. listopadu 2014

Základní knižní TAG

Přemýšlela jasem, jaký TAG je hodný toho, aby byl prvním TAGem na tomto novém blogu. Myslím, že ten, který jsem nakonec vybrala, je docela jasná volba! Otázek je původně 25, ale vím, že by to bylo moc dlouhé a nudné a tak jsem to zkrátila. :)

#1 Je ti špatně, když čteš v autě?
To je docela zajímavá otázka. Mám to totiž tak napůl. Asi záleží na tom, jaké je to auto. Někdy se mi špatně udělá, jindy ne. takže tak 50 na 50. :D

#2 Kterého autora obdivuješ pro jeho originální styl psaní?
Jako první mi na mysl přišel Patrick Ness, ale asi to bude spíše tím, že zrovna čtu Choas triologii, která je psaná opravdu originálně. Taky se mi moc líbilo, jakým stylem (a mimochodem dost podobný tomu Patrickovu stylu) byla napsána Pátá vlna. 

#3 Harry Potter, nebo Twilight sága, proč?
Sice jsem nečetla celou sérii Harryho, an celou sérii Twilightu, ovšem, odpověď je pro mě jasná. Harryho jsem ještě nedočetla, ale chci, protože je úžasný, kdežto Twilight jsem odložila, protože se mi nelíbil. Takže Harry na 100%!

#4 Máš tašku speciálně na knížky? Co v ní je?
Speciální kabelku, nebo tašku na knížky nemám, nechápu, proč bych někde měla nosit více než 1 knížku.... Ale je pravda, že knížku, kterou zrovna čtu, sebou tahám úplně všude...

#5 Čicháš ke knihám?
Ano! A nestydím se za to! *no možná trochu...*

#6 Ilustrované knížky, nebo ne?
Nemám problém ani s jedním, pokud obrázky nenarušují čtení a mou fantazii. :) 

#7 Kterou knížku jsi milovala při čtení, ale později jsi zjistila, že nebyla až tak kvalitní?
Když se tak koukám na svou knihovnu, asi jediné knížky u kterých mám tento pocit jsou knížky Sophie Kinselly. Neříkám, že všechny a je jich dost, které mám doopravdy ráda, ale přitom jak příběh, tak postavy, nebo styl psaní nejsou úplně kvalitní.

#8 Máš nějakou vtipnou historku zahrnující knížky z dětství?
Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nic mě nenapadá...

#9 Nejtenčí knížka, kterou vlastníš?
Momentálně mě napadá jedině Zůstaň se mnou, která má asi 184 stránek.

#10 Nejtlustší kniha, kterou vlastníš?
Kuchařka pro dceru. A myslím, že je asi i nejtěžší! Co se potom bletrie týče, tak dost možná Muži, kteří nenávidí ženy, tak je taky dost bichloidní.

#11 Píšeš? Dokážeš si sama sebe představit jako spisovatele?
Píšu už od té doby, co jsem se naučila psát. Čím jsem starší, tím méně píšu a taky si čím dál tím méně věřím, ale ráda bych jednou něco napsala, i kdybych to neměla nikdy vydat. :)

#12 Kdy tě začalo čtení bavit?
Čtu odjakživa, opravdu. Ještě jsem ani neznala všechna písmenka a už jsem si louskala dětské knížky, co jsme měli v knihovně. Ale myslím, že doopravdy jsem začala čtení milovat někdy na druhém stupni základní školy.

#13 Nejoblíbenější klasika?
Těžká, těžká otázka. Klasiku miluju! Ale asi musím říct Janu Eyrovou,  k té se budu asi vracet vždycky!

#14 Co by jsi dělala, kdyby jsi dostala knížku, kterou jsi už četla a nelíbila se ti?
Asi by záleželo na tom, kdo mi tu knížku dal. Ale nejspíše bych poděkovala, nechala si jí v knihovně a posléze jí dala někomu, kdo jí má rád.

#15 Milostné trojúhelníky, nebo zakázaná láska?
Obecně moc nejsem na knížky, které jsou jenom a "romantice" (většinu takzvaných romantických knížek totiž neshledávám romantických, spíše sexistických), ale kdyby šlo o nějakou akční knížku, asi bych byla radši za zakázanou lásku. Je to více neotřelé.




1 komentář:

  1. Taky používám slovo bichloidní :D Jane Eyrová je super a v autě je mi blbě, ale v autobuse ne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)