3. srpna 2018

žiju ještě?

Jsem si docela jistá, že už všichni mí blogoví kamarádi už dávno zapomněli, že ještě existuji a nemám jim to za zlé. Takhle se vypařit bez jakékoiv omluvy je obrovská ostuda!
Ale jsem zpátky. Asi už nikdy se nevrátím k bogování o knihách tak, jak jsem to dělala tady, ale knihy stále miluju a jsou stále součástí mého života.
Mám nový blog, kde budu sdílet osobnější věci ze svého života. Moje zážitky, mé pohledy a názory na svět a a věci, které mi přijdou podstatné a důležité. Také se tam ale budu sdílet o věcěch, které mě baví a plánuji tam jednou měsíčně shrnout filmy, které jsem viděla, hudbu, kterou jsem poslouchala a hlavně knihy, které jsem přečetla. 
Pokud by vás něco takového zajímalo, budete na mém blogu vítaní. :)

czech-tills.blogspot.com

Doufám, že alespoň s některými z vás se tam potkám. ;)
Loučí se s vámi,
Kristý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)