15. dubna 2015

Book Talks #6 | Booktubers pt.2

Není žádným tajemstvím, že mám moc ráda booktubery, kteří točí videa o knihách. Ráda poslouchám, co si různí lidé myslí o knihách, které jsem četla, nebo které se chystám číst. A i přesto, že  v Česku se již rozrůstá komunita lidí točících videa o knížkách, přesto stále dávám přednost těm zahraničním, jelikož je tam daleko větší výběr. Už kdysi jsem psala článek o mých oblíbených booktuberech, ale od té doby jsem objevila několik nových, které mám často ještě raději.

 #1
Je až k neuvěřění, že tato talentovaná napůl korejská sympaťačka začala videa točit teprve nedávno. Proč jeto k neuvěření? Protože její videa jsou naprosto profesionální! Amerie je nejen sympatická, ale taky velmi chytrá, inteligetní a vtipná. Sama je spisovatelkou a je vidět, že doopravdy rozumí literatuře a spisovatelskému řemeslu. Je pro mě obrovskou inspirací! Velkým plusem kanálu je i to, že mimo knižní videa Ameria sem tam přidá i nějaké to beauty video, na které se vždycky ráda podívám. 


#2
Znáte americký výraz SASSY? Protože přesně s tímto výrazem si pojím tuto sympatickou youtuberku. Trochu mi svými videi připomíná méně hyperaktivní verzi mé oblíbené Ron Lit. Taky točí méně videí o politice a úvahách a více videí zaměřuje na knihy. Za což jsem fakt ráda. Taky čte dost knížek, které já sama mám na svém wishlistu a dost se shodujeme v názorech. Plus jejjí kočky jsou ve videích naprotsto vtipné. 
P.S. zmínila jsem se, že je fanynkou Jany Eyrové?! :))))

#3
Třetí na mém seznamu je Marianna. Marianna je neuvěřitelně chytrá a inteligentní. Je vidět, že knížky nečte jenom kvůli tomu, aby zabila čas, ale doopravdy nad nimi přemýšlí a její recenze jsou plné hlobokých rozborů a objektivních hodnocení. Na její doporučení se moje TBR seznam pořádně rozšířil. A dalším velikým plusem je, že Marianna točí i vide o filmech, jelikož kinematografie je její další velikou vášní. Její kanál rozhodně stojí za pozornost.

Vím, že dnešní seznam byl poněkud kratší, ale tyhle tři dámy jsou momentálně mé úplně nejoblíbenější. Sleduju pravidelně i další, ale ty zdaleka neobdivuji tak moc, jako právě tyto. Doufám, že jste minimálně jednu z nich neznali a že jsem vám tímto článkem trochu rozšířila obzory.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)