3. prosince 2014

Wrap up | February 2015

Jak jste si asi mohli všimnou, tento týden na blogu nabyl moc produktivní. Přiznám jsem, že jsem do práce na těchto stránkách nedávala moc energie. Jsem holka spousta zájmů a koníčků a někdy se prostě stane, že ostatní aktivity tak nějak převáží moje čtecí a psací povinnosti. Každopádně v březnu plánuju pár blogových změn a chci se těmto stránkám věnovat více, tak snad to nakonec neskončí jen u slov. :)
Po dělší době tady zase přidávám video, což je ještě pořád pro mě neuvěřitelně trapné a stále uvažuju, že toho nechám. Jediné, co mě nutí točit dále je fakt, že vám se má videa líbí a vždycky mi píšete moc milé koentáře. Nehledě na to, že články s videi jsou nejoblíbenějšími  a nejčtenějšími články tohoto blogu.
Tento měsíc jsem udělala shrnutí trošku jinou/videovou formou. Neměla jsem moc náladu to všechno vypisovat, nehledě na to, že jsem přečetla jen čtyři knížky. Tak snad se vám to bude líbit.
A která knížka, kterou jste tento měsíc přečetli, se vám osobně líbila nejvíce?

3 komentáře:

  1. Opäť skvelé video, rozhodne v tom neprestávaj! Veľmi dobre sa počúvaš, takže sa vôbec nemusíš cítiť trápne! Veď pre niečo sú videa najobľúbenejšími príspevkami. :) Tá knižka Agnes vyzerá super, určite si ju pohľadám minimálne v knižnici. Čo sa týka Pána prsteňov, toho som ani nečítala, ani nevidela filmy, ale chcem mu dať šancu a možno si ho zamilujem aj ja. :) 1984 plánujem na tento rok, tak snáď mi to vyjde. A čo sa týka mojej top knihy za február, je to jednoznačne Harry Potter 2, keďže som si dala re-reading, ale aby som napísala aj niečo iné, tak ma veľm milo prekvapila Malá doba ľadová od Tamary Heribanovej. Na slovenské pomery nadpriemerné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za moc milý komentář. :)
      Agnes vážně doporučuji, je to skvělá knížka s úžasnou atmosférou.
      Pán prstenů je moje srdcovka, myslím, že to nemůžu nikomu dostatečně doporučit. :D Je to fakt skvělé! A Harry Potter mě taky děsně překvapil, nečekala jsem, že mě to tak chytne. :)

      Vymazat
  2. Mě tvoje videa baví. Myslím, že v souhrnu se dívám z videí jen na tebe a na Basteru, což je pro tebe dobré zhodnocení, ne?=) U zbytku neudržím pozornost, vy dvě jste mi ve videích nejvíc sympatické.

    Z tvých současných knížek jsem četla Pána prstenů - je to dobrá klasika, baví mě a určitě se chystám přečíst si to někdy znovu. Jen Dodatky a Sillmarilion nezvládám, bohužel.
    Pak jsem četla 1984, která mě tehdy vážně nadchla. Je to moc dobrá kniha!

    Zajímavě vypadá ten C. S. Lewis. Četla jsem od něj krom Letopisů i nějakou kosmickou trilogii a bylo to dobré. =) A tyhle eseje snad budou tak dobré, jak si myslím, že budou. ;)

    A moje nejlepší kniha za únor? Asi Kde je zakopán pes. Dočetla jsem ji po dlouhé době - musím se při jejím čtení trochu soustředit. Je to pecka - super jazyk, plno informací, čtivé! Kohout mě baví.=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)