15. prosince 2014

Wishlist Monday #3 | Knížky, které byly zfilmovány


 Každé pondělí přidám článek s knížkami, které si přeji. Pokaždé si vyberu nějaké téma (třeba romantické, historické apod.) a z této kategorie pak přidám 3 knížky. Pokud by jste se do projektu chtěli zapojit taky, jste vítáni! Stačí, když si do článku přidáte tento banner, který jsem vyrobila, s odkazem na můj blog (popř. na tento článek).
Pro dnešní téma jsem vybrala z mého wishlistu knihy, které byly zpracovány i filmově. Zjistila jsem totiž, že takových knížek mám na svém wishlistu opravdu přehršel.


#1
Chlapec v pruhovaném pyžamu - John boyne

Tento film jsem viděla asi před dvěma lety a vůbec jsem tehdy netušila, že existuje i nějaká knížka, což je ohromná škoda, myslím, že bych si čtení více užila. Každopádně, film byl pro mě jedním z největších emočních zážitků (normálně moc nebrečím, ale tady jsem dostala na konci malý panický záchvat :D) a proto se chci knihu určitě brzy koupit a přečíst. :)

#2
O myších a lidech - John Steinbeck
 Tato tenounčká klasika je na mém wishlistu už dlouho a hrozně si ji chci přečíst.
Film i kniha jsou hodnoceny velmi dobře a já nechápu, jak to, že jsem se ani k jednomu ještě nedostala.

#3
Labyrint : Útěk - James Dashner

Knížku mám sice na wishlistu, ale jsem dost skeptická, jestli si ji chci přečíst. Námět vypadá originálně, ale slyšela jsem, že druhý a třetí díl už za moc nestojí, tak nevím, jestli se vůbec do série pustit. Ale film bych asi vidět chtěla určitě a já zase nekoukám na filmy, dokud nepřečtu knížku....

10 komentářů:

  1. Chlapec v pruhovaném pyžamu - o knížce jsem také vůbec nevěděla, o filmu jsem sice věděla, ale ještě jsem se na něj nezvládla podívat právě z toho důvodu, že bych určitě brečela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je fajn se zamyslet a zabrečet si nad věcmi, které k breku vážně jsou... :D :) Teda alespoň pro mě. ;)

      Vymazat
  2. O myších a lidech sa mi vôbec nepáčilo. Mali sme to v škole na povinnom čítaní a dosť ma to sklamalo. Labyrint som videla a bol skvelý! Knižku mám doma a po čase, keď trochu zabudnem dej, tak si ju určite prečítam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé! Nikdy jsem neslyšela, že by to někoho nebavilo! Jsemá, jak se mi to bude/nebude líbit! zvědav

      Vymazat
  3. Znám jenom Labyrint a ten Ti můžu s klidem doporučit, moc se mi líbil :) O myších a lidech si možná přečtu do povinné četby... Uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na první díl slyšela taky chválu... Bojím se, aby mě pokračování ale nezklamalo... :(

      Vymazat
    2. Ještě nevím, jaký druhý díl bude, ale na jeho přečtení se moc těším :)

      Vymazat
  4. Zaujímavý nápad, takto ten wishlist deliť.:) Hádam sa ku knihám dostaneš. Labyrint čítať asi nebudem, sú knihy, ktoré má lákajú viac, ale film by som si skúsila pozrieť.:D

    OdpovědětVymazat
  5. Uf, tedy "Chlapec v pruhovaném pyžamu" a "O myších a lidech" jsem obojí četla a žádná veselost to tedy není.
    Mě zanedlouho čeká "Chlapec na dřevěné bedně" a tak si myslím, že si do svátků přenesu nějakou tu lehkou depresi.

    OdpovědětVymazat
  6. Nominovala jsem tě na tag :) Jestli chceš tak ho vyplň:
    http://knihomolkasro.blogspot.cz/2014/12/vanoce-knihomola-tag.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)